Eγγραφείτε εδώ για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα μας.
E-MAIL:
 
Η ζωή περνά από το μπάνιο!
1

Η online έρευνα που η Ideal Standard πρόσφατα διεξήγαγε σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών Synovate, χρησιμοποίησε ένα δείγμα περισσότερων από 4.000 ανθρώπων 15-75 ετών από 11 χώρες της Ευρώπης  (Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα, Βέλγιο, Κάτω Χώρες, Ρωσία, Βουλγαρία, Ιρλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο). Κι απέδειξε μεταξύ άλλων πως:

  • Το 48% των ατόμων ηλικίας 15 - 30 ετών δηλώνουν ότι το μπάνιο είναι η νούμερο ένα επιλογή τους για να προετοιμαστούν για ένα καυτό ραντεβού!
  • Ένας στους έξι Ευρωπαίους περνά κατά μέσο όρο 30 λεπτά «ρομαντικών στιγμών» κάθε μήνα με τον σύντροφό του στο μπάνιο τους!
  • Οι γυναίκες χρησιμοποιούν τον καθρέφτη του μπάνιου για να κοιταχτούν δύο φορές την ημέρα (63 φορές το μήνα) και για να αξιολογήσουν την εμφάνισή τους 1,5 φορά την ημέρα (48 φορές το μήνα)
  • Ένας στους οκτώ γονείς χρησιμοποιεί το χώρο του μπάνιου για να παίξει, να κάνει μπάνιο και γενικότερα να περάσει ποιοτικό χρόνο με το παιδί του!
  • Το 13% των Ευρωπαίων ανδρών δηλώνουν ότι το μπάνιο είναι ο χώρος που επιλέγουν για να συνέλθουν από ένα …hangover!

 

Τα αποτελέσματα μοιάζει να εναρμονίζονται πλήρως με το νέο σκεπτικό της Ideal Standard: “Έμπνευση από την ζωή” (“Inspired by Real Life”), αποδεικνύοντας πως το περιβάλλον του μπάνιου παίζει καθοριστικό ρόλο και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των ανθρώπων –ακόμα και με τρόπους που κάθε άλλο παρά αυτονόητοι είναι! Διαβάζοντας μάλιστα ανάμεσα στις γραμμές θα μπορούσε κανείς να διακρίνει μία ξεκάθαρη τάση για αύξηση του “χρόνου που αφιερώνουμε στον εαυτό μας” με πολλές διαφορές μεταξύ των ηλικιακών ομάδων αλλά και των χωρών. Πιο συγκεκριμένα:

 

Λίγο πριν την έξοδο

Όταν έρχεται η στιγμή να προετοιμαστούν για μία ξεχωριστή έξοδο ή για ένα πολλά υποσχόμενο ραντεβού, οι νέοι (ηλικίες 15 -30) σε ποσοστό 48% επιλέγουν το μπάνιο τους. Το ποσοστό αυτό μειώνεται σε 40% μετά την ηλικία των 30. Μερικά από τα νούμερα που επιβεβαιώνουν το χαρακτηρισμό του μπάνιου ως έναν «χώρο που φτιάχνει τη διάθεση» είναι το 81% των νέων στη Γαλλία που επιλέγουν να προετοιμαστούν σε αυτό για μία ξεχωριστή έξοδο στο μπάνιο τους και το 68% που ετοιμάζονται για το ραντεβού τους στον ίδιο χώρο. Οι Βέλγοι (46%) και οι Ιταλοί (45%) επίσης προτιμούν να προετοιμάζονται για τα ερωτικά ραντεβού τους στο μπάνιο. Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ολοκληρώνουν τις προετοιμασίες τους, σε 20 λεπτά, με εξαίρεση τους Ρώσους που αφιερώνουν 28 λεπτά! Οι Ολλανδοί, από την άλλη, αφιερώνουν μόλις 16 λεπτά και ετοιμάζονται γρηγορότερα από κάθε άλλο λαό.

 

Ραντεβού .... στο μπάνιο!

Ένας στους έξι Ευρωπαίους πολίτες εμφανίζεται να περνά κάθε μήνα περίπου 30 λεπτά ρομαντικών στιγμών με τον/την σύντροφό του  στο μπάνιο. Οι Γερμανοί βρίσκονται στην κορυφή της συγκεκριμένης λίστας, με 36,5 λεπτά το μήνα, ενώ οι Ολλανδοί μόλις 24 λεπτά. Γενικά, οι ρομαντικές συναντήσεις στο μπάνιο αφορούν περισσότερο τα άτομα ηλικίας μεταξύ 21-30 ετών (29%), αλλά και τα ζευγάρια που έχουν παιδιά (20%) που μάλλον αναζητούν καταφύγιο στο μπάνιο! Το 36% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η ιδιωτικότητα που προσφέρει ο χώρος του μπάνιου είναι εκείνη που τους οδηγεί σε μερικές τρυφερές στιγμές με τον/την σύντροφό τους.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου…

Ο μέσος άνθρωπος κοιτάζεται στον καθρέφτη 60 φορές το μήνα, περίπου δύο φορές την ημέρα. Το νούμερο αυτό αυξάνεται σε 70 φορές στη Ρωσία, ενώ με πολύ μικρή διαφορά ακολουθούν οι Ισπανοί και οι Έλληνες οι οποίοι κοιτάζονται στον καθρέφτη 67 φορές το μήνα (αυτό είναι αλήθεια το είχαμε υποπτευθεί…) Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι πάνω από το ήμισυ των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα (52%) χρησιμοποιούν το μπάνιο για να αξιολογήσουν την εμφάνισή τους, το 40% για να «μείνουν για λίγο μόνες με τον εαυτό τους» και μία στις πέντε για να βάλει τις σκέψεις της σε τάξη.

 

Παίζω, διαβάζω, τηλεφωνώ… από το μπάνιο

Ένας στους έξι γονείς δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το μπάνιο για να παίξει με το παιδί του. Οι Γάλλοι περιποιούνται τα παιδιά τους στο μπάνιο περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο λαό: 49 φορές το μήνα, δυο φορές περισσότερο απ’ όσο οι Βούλγαροι (24).

Στην έρευνα επίσης αποτυπώνεται η εμφανής προτίμηση των Ελλήνων να κάνουν μπάνιο τα παιδιά τους στη μπανιέρα (72%), με τους Βρετανούς (70%), τους Ιρλανδούς (67%) και τους Ρώσους (67%) να ακολουθούν. Τα περισσότερα παιδιά στη Βουλγαρία (61%), τη Γαλλία (46%), τη Γερμανία (45%) και την Ολλανδία (45%) κάνουν μπάνιο στο ντους.

Το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τους αρέσει να διαβάζουν βιβλία, εφημερίδες ή περιοδικά στο μπάνιο. Οι Ιταλοί διαβάζουν περισσότερο από όλους, με ποσοστό 65%, συγκριτικά με το 17% των Ολλανδών. Το 27% όλων των ερωτηθέντων εκμεταλλεύονται την ακουστική του μπάνιου για να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο τραγούδι, ποσοστό το οποίο ανέρχεται στο 37% στη Βουλγαρία. Λιγότερο ενδιαφέρον στο τραγούδι δείχνουν οι Βρετανοί, με ποσοστό μόλις 18%. Η μουσική είναι μία εξίσου δημοφιλής δραστηριότητα στο χώρο του μπάνιου (26%), ειδικότερα στη Γαλλία (35%) και την Ιταλία (35%), ενώ είναι λιγότερο δημοφιλής στις Κάτω Χώρες (14%) και τη Βουλγαρία (14%).

Επιπλέον δημοφιλείς δραστηριότητες στο χώρο του μπάνιου είναι οι τηλεφωνικές συνομιλίες (24%) ή η αποστολή γραπτών μηνυμάτων (23%). Από το σύνολο των ερωτηθέντων, οι Ιταλοί (42%), οι Ρώσοι (33%) και οι Έλληνες (32%) κάνουν τα περισσότερα τηλεφωνήματα στο μπάνιο ενώ οι Γερμανοί μιλούν για περισσότερη ώρα στο τηλέφωνο, όπως και οι Βέλγοι, με μέση διάρκεια ανά κλήση ίση με 11 λεπτά.

Οι γυναίκες ξοδεύουν πάντοτε περισσότερο χρόνο στις παραπάνω δραστηριότητες συγκριτικά με τους άνδρες, ενώ οι νέοι μεταξύ 15 και 20 ετών τις προτιμούν συχνότερα από τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες.

Χώρος χαλάρωσης και… ανάτασης

Το 13% των ανδρών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνει ότι το μπάνιο είναι ο χώρος στον οποίο καταφεύγουν για να συνέλθουν από ένα hangover (έναντι του 8% των γυναικών). Ειδικότερα, το 18% των Ρώσων συμφωνούν ότι τίποτα δεν μπορεί να συναγωνιστεί ένα καλό ντους για αναζωογόνηση μετά από μία ξέφρενη νυχτερινή έξοδο και ακολουθούν οι Ιρλανδοί (17%) και οι Έλληνες (15%).

 

«Η έρευνα δεν αποκάλυψε μόνο την αυξανόμενη σπουδαιότητα του χρόνου που αφιερώνει καθένας για τον εαυτό του στο μπάνιο» σχολίασε ο David Hamill, Πρόεδρος της Ideal Standard International «αλλά έδειξε επίσης ότι πολλοί καταναλωτές θεωρούν το χώρο του μπάνιου ως ένα δυναμικό, διασκεδαστικό και ευέλικτο περιβάλλον, όπου μπορούν να πραγματοποιήσουν διάφορες δραστηριότητες. Το μπάνιο θεωρείται ένας από τους πιο ευέλικτους χώρους του σπιτιού, όπου οι άνθρωποι επιλέγουν να περνούν ορισμένο από το χρόνο τους για να χαλαρώσουν, να αποδράσουν από την καθημερινότητά τους, να κάνουν σχέδια για το βράδυ τους, να μοιραστούν τα μυστικά τους με τον καθρέφτη τους, να ξανανιώσουν ισορροπημένοι… Όλα αυτά μας δίνουν το έναυσμα να προχωρήσουμε σχεδιαστικά βήματα μπροστά, προτείνοντας λύσεις για το μπάνιο πραγματικά εμπνευσμένες από την καθημερινή ζωή και από τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες που γεννιούνται σε κάθε φάση της ζωής μας».

 

 

 
Search for materials
Αναζητήστε εδώ :
 
Search for materials
 
Events
> p_public 2016\"Παιδί και το δημόσιο χώρο\"

Η ομάδα p_public, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Χανίων, διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά, το φεστιβάλ “p_public 2Ο16”.

Φέτος, θα εστιάσουμε στην σχέση παιδιού και δημόσιου χώρου, μέσω συζητήσεων που θα πραγματοποιηθούν στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου και δράσεων σε ανοιχτούς δημόσιους χώρους της πόλης των Χανίων, άμεσα συνδεδεμένων με τον θεματικό άξονα του φεστιβάλ.